31 Ekim 2015 Cumartesi

Cadılar Bayramı Yapbozu

Geçen neden gotik yapbozlar(puzzle demekten hoşlanmıyorum) yok, keşke devianart'da olanlardan yapılsa, kimse yapmıyorsa neden ben yapmıyorum? diye konuşuyorduk. Sonra dedim cidden ben neden kendime bir yapboz şirketi kurmuyorum. NHN yapbozları...adı bile hazır.

Sonra farkettim bugün 31 Ekim, cadılar bayramı. Fikrim geldi hemen, her cadılar bayramında holliday collection diye bir seri yayınlarım diye düşündüm. (Yalnız puzzle demem ama holliday collection ile bir problemim yok. Problem ile de bir sorunum yok....)
Şimdiden koleksiyonu hazırlayayım dedim ve sizler için aşağıdaki koleksiyonu hazırladım.

Buyrun nhn yapbozları gururla sunar; Hallowen collection

(İlk iki sıradaki benim favorilerim bu arada.)





http://sandara.deviantart.com/art/hades-and-persephone-2-210920648


3 yorum:

  1. oha süper ya o sonuncusu !!! yuh resmen ağzım düştü şu an.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o resmin puzzle'ını yapmak imkansız olur ama, yapılamaz :)

      Sil
    2. ben puzzle anlamam sis, en son puzzleımı 4,5-5 yaşlarında hastanede yatarken oynamıştım daha da elime almadım öyle bişiler :p amma velakin bu resim bir harika ! valla evde a4'e basıp duvarıma asasım var :)

      Sil