31 Ekim 2015 Cumartesi

Aloha

Eski asker, Bradley Cooper Hawaii'ye özel bir şirketin uydu sisteminin konuşlandırılmasını denetlemek için geri döner ve sonra olaylar olaylar... Adam gibi bir film incelemesi yazayım dedim ama ilk cümleyi tamamlamadan sıkıldım. Hayat çok saçma lan, uğraşamayacağım, içimden ne gelirse...

Ben bu tatili kendime film izleme tatili olarak atadım. Neden koskoca, 5 günlük tatili böyle geçirdiğime gelirsek çok acıklı bir hikaye. Nihan bir perşembe sabahı yataktan kalktığında kendini grip olarak bulur. Tüm tatili de battaniye altında mandalina yiyerek geçirir. Zaten son zamanlarda çok şey yemektedir, acaba son zamanlarda neden bu kadar çok şey yemektedir? Tabii ki bunlar bu yazının konusu değil. Konu film. Ama filme geçmek istemiyorum. Neden? Çünkü ben bu filmden hiçbir şey anlamadım. Hasta olduğum için falan değil, gerçekten ne anlatmaya çalıştığı konusunda hiçbir fikrim yok. Onun için film kötü, film iyi dahi diyemiyorum. Ben filmi takip edemedim, sanki bir sürü fotograf arka arkaya sıralanmış, bütünlük yok gibiydi. Ayrıca Rachel McAdams filmde ne ayak, onu da hiç anlamadım.  Bradley Cooper izlerken de geriliyorum zaten, çok cool, böyle mükemmel bir adammış gibi geliyor, sanki bir şekilde karşıma çıksa elim ayağıma dolaşır, konuşamam gibi. Tüm filmi Emma Stone'a eğlensem mi, Bradley'i görünce hazır ola mı geçsem karmaşasında geçirdiğimden mi anlamadım acaba?

Neyse işte, sanki hem romantik olsun, azıcık dram, azıcık komedi, azıcık da eski askerli film tadı falan filan derken herşey karman çorman olmuş. İzlerken o kadar zorlandım ki. Film tek artısı Emma Stone'du benim için. Ben onu izlerken hep çok eğleniyorum, garip bir enerjisi var. Onun hatırına kapatamadım. Yoksa sonu gelmezdi bu filmin.

Ha bir de Hawaii çok güzelmiş, gitsek mi?

Ben filmi anlatamadım, merak ediyorsanız aşağıda trailer koydum, izleyiverin.

1 yorum:

  1. hakkaten ha, ben bunu daha ilk fragmanı geldiğinde görünce fragmandan dahi hiçbir şey anlamayınca bir tuhaf olmuştum ama dedim herhalde bende sorun. ama meğersem film cidden cinsmiş bak sen de öyle diyorsun. valla benim elim bir türlü gitmediydi listemde durup duruyor, izlememeliymişim demek ki. teşekkürlerimi sunar, hizmetlerinden ötürü minnettarlığımı iletir, tez zamanda sıhhatine kavuşmanı dilerim :)

    YanıtlaSil